Dagens Dagbok – Söndagen den 26 september 2010 – Hela Dagen. (Med nio fotografier).


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse också och jag gick då upp. Duschade och gjorde mig i ordning och sen blev det ett stort glas kaffe och lite nyhetsläsning i datorn. Klockan nio larmade Borzkos mobil och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så åt vi frukost tillsammans, fikade och hade en pratstund.


Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna även i dag. Jag satte mig med datorn i knäet en stund, i väntan på att jag skulle ge mig iväg in till stan.


Jenny och jag hade stämt träff i stan klockan elva, så vid strax före halvelva gick jag till Centrum och till T-banan och åkte in mot stan.


Så här var min dagens outfit i dag.



Vi gick först till H&M på Hamngatan för att titta efter jeans. Jag köpte där ett par jeans.


Sen gick vi till H&M i Sergelgången där jag köpte ännu ett par jeans.


(Bilder på båda jeansparen finns redan bloggat i ett separat inlägg här under).


Vi gick sen och åt lunch. I dag blev det på Bolero Café och Bar.



Jag åt en grillad smörgås al la plancha halloumi tostada.



Sen gick vi runt och tittade i lite alla möjliga affärer. Men det blev ingen mer shopping för mig.


Fika blev det förstås sen. Den här gången på Edelweiss Café och Bistro.



Jag drack en caffe latte och åt en cocostopp.



Vi åkte sen båda två hem till Farsta vid tretiden. Både Borzko och Jimmy var hemma när vi kom hem vid halvfyratiden.


Sen så satt vi alla fyra i köket i flera timmar. Vi pratade, åt middag, höll på med våra iPhones, och fixade lite i våra datorer, bland annat.



Vid sjutiden sen så stack både Borzko och Jenny iväg. Borzko skulle bara till jobbet och hämta hem sin lastbil, så han kom hem sen igen efter en stund. Jenny åkte hem till Mattias, och sover sen där i natt.


Resten av kvällen så satt Jimmy på sitt rum framför sin dator. Borzko satt i vardagsrummet och läste i sin bok. Och jag satt också i vardagsrummet, och varvade min tid mellan datorn, iPhonen, och boken.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snoozar du aldrig :P

2010-09-26 @ 21:11:56
Postat av: MariaJ

Jag är också förundrad över vilken disciplin du har när klockan ringer! Men jag tror man mår bra av det.

2010-09-26 @ 21:39:11
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Nej, jag snoozar aldrig. Om jag börjat att snooza så kommer jag aldrig upp sen. Och när jag väl går upp så är jag bara tröttare än förut. Och jag får även lätt huvudvärk då.

2010-09-26 @ 21:53:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Jag vet inte om det är disciplin. Jag vet bara att jag mår så mycket bättre om jag inte snoozar.

2010-09-26 @ 21:53:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0