Dagens Dagbok – Söndagen den 5 september 2010 – Eftermiddagen + Kvällen. (Med fyra fotografier).


Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och han gick då upp. Han åt då frukost, och jag åt lite lätt lunch. Vi fikade och satt sen länge i köket och pratade.


Sen vid ettiden så kom Borzko hem från gymmet. Han åt då också lite lätt lunch, och tog en fika och en pratstund.


Borzko stack sen iväg med bilen. Han åkte hem till sin mamma, som är i Kroatien, och vattnade hennes blommor, och tog hand om posten. Han tankade och fixade i ordning bilen på vägen hem också.


Jimmy satte sig på sitt rum, framför datorn.


Och jag höll på med mina tre olika sysslor, som jag nästan alltid gör. Jag fixade och grejade med diverse hushållsbestyr här hemma. Jag satt lite med datorn. Och jag läste. Började på en ny bok: ”Radhusdisco” av Morgan Larsson.



Jag tittade också på ett avsnitt av ”True Blood”. Avsnitt elva av säsong tre. Bara ett kvar nu… :-/


Vid fyratiden sen så åt vi alla tre middag. Och det blev pizza igen… ;-) Jag åt en Vegetariana med extra fårost på.



Efter middagen så åkte Borzko iväg igen. Nu åkte han till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.


Jag satt sen en ganska så lång stund och spelade ”Tap Tap”-spel i min iPhone 4. Det är ungefär som Guitar Hero-spel, med en massa olika bra musik. Jätteroligt! ;-D



Resten av kvällen sen så satt vi båda två till största delen i varsitt hörn i vår stora hörnsoffa, och läste i varsin bok.


Musik lyssnade jag förstås också på, i det suveräna Spotify.



Jenny är fortfarande sjuk, och hemma från jobbet i dag också. Dunderförkyld, feber, och ont i halsen. Men jag har inte fått pyssla om henne, för hon är hemma hos Mattias och blir ompysslad av honom i stället. Har inte sett Jenny sen förra söndagen. Tur att det finns mobiler, sms, mms, msn, och Facebook! ;-)


Och så är det då tyvärr måndag igen i morgon, redan… Men det har varit en jättebra helg! :-D



Kommentarer
Postat av: Sune

Pizza idag igen.Haha!Är inte Jenny med Robbin längre?Ha en bra måndag!

2010-09-05 @ 22:56:09
Postat av: MariaJ

Ja måndag igen... Helgen går så otroligt snabbt! ha en jättebra vecka!

2010-09-06 @ 06:23:46
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sune: Ja, vi älskar pizza.

Nej, Jenny är inte med Robin längre.

Tack det samma.

2010-09-06 @ 14:58:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Ja, den gör ju det... Ha en jättebra vecka du också! :-D

2010-09-06 @ 14:59:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0