Dagens Dagbok – Tisdagen den 21 september 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Helt slut efter arbetsdagen var jag i dag också, eftersom jag har mått lika dåligt i dag som i går. La mig i soffan och vilade när jag kom hem, med datorn på magen. Höll även på litegrann med några små hushållsbestyr.

 

Jimmy kom sen hem från jobbet vid sextiden. Han hämtade då bara upp mig med bilen, och så åkte vi till Centrum och till Hemköp. Jag hämtade ut tre bokpaket med sammanlagt sju recensionsböcker i. Och så handlade vi lite matvaror också.

 

När vi kom hem så åt vi middag tillsammans.  

 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Dags att du tar hand om dig! Än om dina arbetskamrater får det lite jobbigare någon dag så är det inte värt att jobba när man är sjuk det kan komma obehagla efterdyningar.

Sköt om dig

2010-09-22 @ 07:31:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Jag tror att jag är vuxen och kapabel till att själv kunna avgöra när jag ska vara hemma. Om jag får feber så stannar jag hemma.

2010-09-22 @ 16:43:40
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0