Dagens Dagbok – Tisdagen den 21 september 2010 – Kvällen. (Med ett fotografi).


Dagens I-landsproblem blev det i början av kvällen när jag skulle välja ut en ny bok att läsa. Just nu har jag fjorton recensionsböcker att välja mellan. Har kanske beställt lite för många just nu, och känner mig lite stressad. ;-D Men det är ju verkligen ett lyxproblem, och ingenting att klaga över direkt. Valde i alla fall till slut ”Hjälp, vem är jag?” av Caroline af Ugglas.

 

 

Klockan åtta sen så satte jag igång teven, och så tittade och lyssnade jag på ”Idol”.

 

Borzko åkte direkt från jobbet till Söderstadion, för att se Hammarby spela fotboll. Han kommer väl hem ungefär vid halvtiotiden.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Hörde en intervju med Caroline på radion där hon berättade lite om den :-) Tyvärr hörde jag inte allt, eftersom jag bara skulle från jobbet till gymmet ;-/

2010-09-21 @ 22:05:39
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Hon släpper både sin nya bok, och sin nya skiva, i dag! :-D

2010-09-22 @ 16:44:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0