Dagens Dagbok – Tisdagen den 7 september 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet och mötet. Jenny var hemma när jag kom hem. Hon hade jobbat ett nattpass, och sen sovit i Farsta under dagen.

 

Hon hade gjort kaffe tills jag kom hem, så vi satt och fikade och pratade en stund i köket.

 

Sen tog hon hand om lite tvätt som hon hade tvättat.

 

 

Och sen stack hon iväg hem till Mattias. Hon skulle äta middag med honom och vara där på kvällen. Och sen skulle hon iväg senare, för att jobba ännu ett nattpass.

 

Vid halvsextiden sen så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt han och jag middag tillsammans.

 

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken bra blogg du har! Vet du vart Jenny har köpt sin fina skjorta?

2010-09-07 @ 21:13:59
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Stina: Tack för berömmet!

Jag ska fråga henne! Kolla in det här inlägget i morgon, så KANSKE det står var hon har köpt den! :-)

2010-09-07 @ 21:34:04
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Stina: H&M Divided, förra hösten.

2010-09-08 @ 14:31:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0