Dagens Dagbok – Torsdagen den 16 september 2010 – Eftermiddagen + Kvällen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på som vanligt här hemma med diverse hushållsbestyr.

 

Vid halvfyratiden så kom Jenny hem, och vi satt då och pratade en stund.

 

Sen vid strax efter fyra så kom Jimmy hem från jobbet. Då åkte vi alla tre iväg till Willys i Länna för en liten storhandling. Cirka elvahundra kronor blev det handlat för i dag. Vi körde självscanning som vanligt, och i dag blev det avstämning. Det var länge sedan sist, och det gick bra i dag, allt stämde.

 

När vi kom hem så hjälptes vi åt att packa upp allt. Och sen så åt vi middag. Satt sen länge och pratade.

 

Vid strax före åtta sen så kom Mattias och hämtade Jenny.

 

Jimmy satte sig då framför datorn på sitt rum. Och jag satte mig i vardagsrumssoffan och tittade på ”Idol”.

 

Borzko kom hem från jobbet vid strax efter åtta. Middag, dusch, iordninggörande, och sen bokläsning, så blev hans kväll.

 

Efter att ”Idol” var slut så blev det datorn och boken för mig.


Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är skillnanden mellan Jocke och Mattias =)?

2010-09-16 @ 21:53:27
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Vilken fråga! ;-) Den tänker jag inte ens svara på. Båda är bra killar på sitt sätt. Och jag tycker inte att man ska jämföra människor så. Alla har sina för- och nackdelar. Jag bryr mig inte om vem Jenny är ihop med, så länge dom är snälla mot henne. Men jag gillade Jocke. Och jag gillar Mattias.

2010-09-16 @ 22:04:00
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha skillnaden. Det finns ingen skillnad för dom är enäggtvillingar. Vad trodde anonym ;-)



Ja imorgon är det fredag, får gärna vara fredag och efter fem :-)



Kram

2010-09-16 @ 23:35:44
Postat av: Linus

Inte är de tvillingar inte :-)

2010-09-17 @ 08:27:14
Postat av: Maria

Vilket fantastiskt bra svar på den lite märkliga frågan Bim! Du verkar vara en väldigt varm och sympatisk människa. Hoppas du vet det!

2010-09-17 @ 10:02:35
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, ibland blir man lite förundrad över vissa frågor och kommentarer faktiskt... ;-D

Kram!

2010-09-17 @ 15:54:01
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Linus: Nej, självklart inte! ;-)

2010-09-17 @ 15:54:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria: Tack Maria! Det var väldigt vänligt skrivet! Blev glad över det! Och jag FÖRSÖKER att vara en varm och sympatisk människa. Det är därför som jag försöker att svara vänligt på även lite märkliga frågor. ;-D

2010-09-17 @ 15:55:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0