Dagens Dagbok – Torsdagen den 9 september 2010 – Kvällen.


Efter att jag kom hem från Centrum, där jag hade tillbringat ett par timmar tillsammans med Jenny, så höll jag på och plockade och fixade med diverse hushållsbestyr en stund.

 

Sen så småningom så hamnade jag i vardagsrumssoffan tillsammans med datorn och boken.

 

Satt med datorn en stund först. Och sen så läste jag i boken: ”Det fördolda” av Hjorth & Rosenfeldt.

 

Klockan åtta sen så satte jag igång teven, och tittade på ”Idol”.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag, duschade, och gjorde sig i ordning. Och sen när han var klar så gjorde han mig sällskap i vardagsrummet.

 

Efter att ”Idol” var slut, så fortsatte jag att läsa i min bok, och varvade lite med datorstunder. Borzko satt också och läste i sin bok.

 

Jimmy hade något ”jippo” på jobbet i dag, och kom inte hem förrän vid tiotiden.

 

Och i morgon så är det då äntligen fredag igen! Wiieee!!!! ;-D

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja imorgon är det fredag ;-)

2010-09-09 @ 23:22:09
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, I DAG är det ju fredag! ;-D

2010-09-10 @ 17:50:33
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0