Helgens Planer - Vecka 37.


Helgens Planer - Vecka 37.

Fredag, 17/09:
- Äta middag på restaurang och sen bowla, tillsammans med Borzko, Jimmy, Jenny och Mattias.

Lördag, 18/09:
- Gå på bio och se "Resident Evil 4 - Afterlife - 3D" tillsammans med Borzko och Jimmy.

Söndag, 19/09:
- Gå och rösta tillsammans med Borzko, Jimmy och Jenny.

Andra planer för helgen:
- Titta på fredagens "Idol", inspelat.
- Titta på sista avsnittet av säsongens "True Blood".
- Läsa, läsa, läsa, och läsa i mina böcker.

Tror att det kan bli en riktigt trevlig helg det här! :-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Mina planer är att i morgon gå ut och äta och se en rolig show, ska nämligen gå på medlemsmötet i Rågsved med tillhörande mat och uppträdande ;-D



På lördag blir det nog skogen - om det inte är för blött



och på söndag ska jag rösta rött och troligen gå ännu mer i skogen!



...sedan ska jag förstås också läsa, fixa hemma och slappa!

2010-09-16 @ 22:11:32
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Josefin

Helgen blir säkert jättebra :-)



Hoppas också på en bra helg, och fint väder.



Kram

2010-09-16 @ 23:37:53
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Din helg blir säkert också bra och trevlig då! :-) Ser fram emot massor av fotografier! ;-D

2010-09-17 @ 15:52:28
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, det tråkiga är bara att jag har fått jätteont i halsen... Men det ska inte få förstöra min helg!

Kram!

:-)

2010-09-17 @ 15:53:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0