Kommer att förändra mitt bloggande lite framöver.


Jag kommer att förändra mitt bloggande ett tag framöver. Jag känner att jag är lite trött på mina dagboksinlägg, som ofta är likadana varje dag.

Jobbinläggen kommer jag nog att slopa helt ett tag. För där tycker jag att jag skriver precis samma saker varje dag.

Även mina dagboksinlägg från min lediga tid, känner jag mig lite trött på. Så jag kommer nog att skippa den varianten ett tag.

Jag har känt så här ett tag, och nu passar jag på att förändra mitt bloggande lite. Det passar bra att göra ändringen just nu, för jag kommer att ha mycket mindre tid vid datorn en tid framöver, av lite olika orsaker.

En orsak är att jag har så många recensionsböcker just nu, så jag behöver mer tid för läsning.

"Kör för alla!" börjar nu också, och då försvinner det tid dit, och för övande hemma.

Och framförallt så kommer det gå mycket tid till Jimmys flytt. Han har fått lägenhetsnycklarna i dag. Men han kommer inte att flytta förrän lördagen den nionde oktober. Så den närmaste tiden så kommer jag att hjälpa honom mycket med att få ordning på sin lägenhet. Han ska ju köpa precis allt till sin lägenhet, och vi ska göra den i ordning.

Så jag kommer nog att mobilblogga mycket dom närmaste veckorna. Det blir nog korta små inlägg med bilder från vad vi håller på med. Och dom vanliga dagboksinläggen försvinner för ett tag.

Sen får jag väl se hur det blir. Om jag återgår till mitt gamla traditionella bloggande, eller om förändringen består.

Mina bokrecensioner kommer förstås som vanligt.

Självklart så bestämmer jag ju själv över hur jag vill ha mitt bloggande. Men det är alltid kul med synpunkter från er läsare också! Så skriv gärna en kommentar om ni vill!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kul och bra med förändringar! Det är jättekul att hjälpa sina stora barn att fixa i första egna boendet. Man får verkligen hålla i sig så man inte styr för mkt utan låter de lära sig av sina misstag.

2010-09-28 @ 17:18:33
Postat av: Ahnna

Spännande!! Ska bli kul med lite nytt. Så får vi ses hur det blir. Kram Ahnna

2010-09-28 @ 19:08:33
Postat av: Snurran

Det blir nog jättebra och som sagt, man kan ju ändra tillbaka när och om man vill. Tror att det är skojigast med en variation, av både mobilbloggande och längre texter :-) (...ska komma från mig, som har precis samma upplägg vareviga dag, haha)

2010-09-28 @ 19:49:16
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Viola Vamp

Förändringar är alltid av godo och detta är ju en "förändringarnas tid" med Js flytt och göromålen runt denna. Jag ser fram emot att läsa om denna nya period!

2010-09-28 @ 21:10:20
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Jimmy säger nog ifrån ifall jag försöker att bestämma för mycket! ;-)

2010-09-28 @ 21:44:10
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Ahnna: Tack Ahnna! :-)

2010-09-28 @ 21:44:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, visst är en blandning bäst! Får se hur det blir! (Och det kanske är dags för förändringar för dig också!?) ;-D

2010-09-28 @ 21:45:29
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Viola Vamp: Kul att du ser fram emot mina förändringar! :-D

2010-09-28 @ 21:46:10
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tråkigt :( Jag älskar dina blogginlägg. Hoppas du fortfarande kommer att ta bilder osv som vanligt.

kram

2010-09-29 @ 08:54:44
Postat av: Majsan Ekberg

Hej Bim!



Tycker du gör helt rätt som följer ditt hjärta och gör som du nu bestämmt. Jag fattar inte hur du orkat /hunnit som du gjort tidigare. Med jobb,barn ,läsande och bloggande- Jag är djupt imponerad!!

Det är roligt att se hur nära ni står varnadra i familjen och vilken fin sammanhållning ni har=))

2010-09-29 @ 09:46:58
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Jadå! Bilder kommer det att komma! Men kanske inte lika mycket text! Kram!

2010-09-29 @ 15:56:22
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Majsan Ekberg: Tack för berömmet! Dina ord värmer mig! Och vi är varandra väldigt nära i familjen! <3<3<3

2010-09-29 @ 15:57:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag älskar din blogg och läser den varje dag.

Innebär förändringen att du kommer att blogga mindre eller bara att det blir annorlunda?



Jag skulle tycka att det var jättekul att få läsa lite mer om just DIG. vet inte riktigt hur jag ska formulera det, men du verkar vara en så himla härlig person. det är jätteroligt när du lägger upp videobloggar eller har inlägg om dina funderingar kring saker och ting. tycker också jättemycket om när du lägger upp bilder. det är toppen.



mest av allt ville jag bara säga att din blogg är världsbäst. stor kram

2010-09-29 @ 21:37:24
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria: Tack så jättemycket för din snälla kommentar! Det glädjer mig mycket!



Förändringen blir nog att det blir mindre text, men kanske lika många bilder och inlägg. I alla fall just nu i ett par veckor framåt.



Sen får jag se efter det hur det blir! Kram! .-D

2010-09-29 @ 22:12:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0