Onsdagen den 29 september 2010.


Jobbat.

Fikat hos Mamma och Pappa tillsammans med Jimmy och Jenny.

Sen åkte Jenny till jobbet.

Jimmy och jag åkte till BEA i Svedmyra och handlade massor med hushålls- och städgrejer.

Sen till IKEA, där vi först åt middag.

Sen handlade vi köksbord, fyra köksstolar, hylla till köket, och massor med småprylar.

Därifrån så åkte vi till MediaMarkt där han köpte dammsugare, microvågsugn, kaffebryggare, brödrost och vattenkokare.

Åkte sen till Fagersjö där vi mötte upp med Borzko.

Jimmy och Borzko monterade köksbord och stolar.

Jag satte mig då med min dator och mitt mobila bredband en stund.

Nu är klockan halvtio, och snart så ska vi åka hem till Farsta igen.

Fem mobilbloggade bilder finns nedanför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0