Torsdagen den 30 september 2010.


Först så jobbade jag förstås.

Hem efter jobbet. Sen när Jimmy kom hem så åkte vi båda iväg.

Först till Farsta Centrum, där vi var på OnOff. Jimmy fixade bredbandsmodem och digtaltevebox. Han köpte sig också ett trådlöst tangentbord.

Sen åkte vi till hans lägenhet i Fagersjö. Lämnade lite prylar och mätte lite saker.

Vi åkte sen till Kungens Kurva och till Heron City, och åt middag där. Jag åt sushi och Jimmy åt en kebabtallrik.

Gick sen in på Willys och handlade lite matvaror och köksprylar.

Därefter så åkte vi till IKEA. Jimmy handlade ett nytt datorbord, fyra fällstolar, och en massa andra småsaker.

Jag köpte två plastblommor och två krukor.

Vid sjutiden så åkte vi mot Fagersjö igen. Mötte upp med Borzko där då.

Sen så höll vi på och monterade möbler och fixade med lite allt möjligt i lägenheten. Kollade in tvättstugan, grovsoprummet och källaren också.

Jenny och Mattias kom förbi en kort stund också.

Åkte sen hem vid strax före tio. En kort stund vid datorn blev det då, och sen sängen.

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

Fyra mobilbloggade bilder finns sedan tidigare nedanför.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Mycket ni hunnit ikväll. Ja imorgon är det fredag! :-)

Kram

2010-09-30 @ 23:18:25
Postat av: Nilla

Kan nästan känna den där känslan när man fick nycklarna och sedan börja göra fint i sitt allra första egna boende.

Och visst är det roligt att få vara med och handla och fixa och greja :)

Hoppas att Jimmy kommer trivas jättebra, även om det säkert komma kännas lite tomt hemma hos er nu.

Ha en härlig helg, och så hoppas vi ju att det fina höstvädret håller i sig.

Kram!!!

2010-10-01 @ 07:13:00
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, vi är effektiva! ;-D

Och i dag är det fredag! ;-)

2010-10-01 @ 17:18:06
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Ja, jag kan också minnas när jag flyttade hemifrån! Trots att det är typ trettio år sen! ;-)



Jag kommer att sakna Jimmy jättemycket... Men det är ju livets gång! ;.D

2010-10-01 @ 17:19:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0