Fredagen den 29 april 2011.


Jobbade precis som vanligt i dag också. En helt vanlig arbetsdag var det, och ingenting speciellt hände.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag i dag.

När jag kom hem så hade han kaffe klart till mig, och så hade han köpt en stor bukett med fina tulpaner till mig.



Vi fikade och satt och pratade en stund.

Sen kom Jimmy hit direkt efter jobbet, för han skulle hämta en sak här.

Jimmy skulle sen till Centrum för att hämta ut två paket, och då följde Borzko och jag med samtidigt, för vi behövde handla.

Jimmy hämtade sina paket, och åkte sen hem till Fagersjö. Han skulle bara lämna bilen och göra sig i ordning, och sen skulle han iväg in till stan för att träffa kompisar.

Borzko och jag handlade sex fulla plastkassar för lite drygt åttahundra kronor.

När vi kom hem igen så packade vi upp allt, och satte oss sen och fikade och läste på balkongen.

Sen vid femtiden så stack Borzko iväg. Han skulle möta upp några kompisar för att äta pizza och dricka öl. Sen så skulle dom vidare till Söderstadion för att se Hammarby spela fotboll.

Jag åt middag för mig själv, och sen så satte jag mig återigen på balkongen och läste i min bok, "De ickesynliga" av Fredrik Härén.

Vid halvsjutiden, när solen försvann bakom huset framför, så gick jag in. Varvade då lite hushållsbestyr med bokläsning och datorsittande.



Klockan åtta sen så ska jag titta och lyssna på "Så ska det låta". I dag är min körfröken med! ;-D Efter det så kanske jag tittar på en film, eller så återgår jag till min bok.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Ha en trevlig fortsättning på kvällen/helgen! :-)

2011-04-29 @ 20:20:11
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Och tack det samma till dig och din familj! :-D

2011-04-29 @ 20:26:02
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0