Ny lägenhet på gång... ;-)


I dag så fick jag 15 stycken fotografier mailade till mig från vår mäklare. Det är på en 3:a på 64 kvm som ligger på våning 14 i höghus nummer 1 av dom 3 gråa 16-våningshusen som ligger precis bredvid centrum.

Det är ett dödsbo, och allt är inte riktigt klart med papperen, så den finns inte varken på Svensk Fastighetsförmedling eller på Hemnet än. Förhoppningsvis så kommer den väl in i början på nästa vecka. Och kanske att det blir visning i påskhelgen.

Vi är grymt sugna på att buda på den. Men vi kommer att renovera den en hel del innan vi flyttar in, om vi köper den.

Jag vågar inte lägga in några av fotografierna här, för jag vet inte om det är okej. Men så fort den finns ute på nätet så ska jag blogga foton här.

:-D


Kommentarer
Postat av: Maria J

Åh så spännande!

2011-04-16 @ 07:29:29
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria J: Ja, det känns jättespännande! Den här vill vi nog verkligen ha! I och för sig har vi ju inte sett den i verkligheten än. Men vi har ju sett femton stycken foton på den. Och så har vi ju varit in i en likadan trea förra helgen. :-D

2011-04-16 @ 08:14:30
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Kul, hoppas drömmarna slår in :-)

2011-04-16 @ 09:33:21
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det hoppas verkligen vi också! För den här känns verkligen rätt för oss! :-D

2011-04-16 @ 09:37:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Sixten

Hej! Vad betyder "buda"? Varför skulle det inte vara okej att publicera bilderna?



Mvh

S

2011-04-16 @ 11:35:39
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sixten: Ja, vad säger man då? Bjuda? Att lägga bud? Eller?



Eftersom inte mäklaren har lagt ut dom på Internet än, så tycker jag bara att det känns fel att publicera dom nu. Så fort dom har lagt ut dom, så bloggar jag dom.

2011-04-16 @ 18:17:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0