Onsdagen den 13 april 2011.


I dag jobbade jag som vanligt i min egen skola igen. Städning av matsalarna först. Sen morgondisken. Och under lunchserveringen var jag också i disken, och hade hand om diskplock och grovdisk. Slutligen så jobbade jag på mellanmålsserveringen.

Vi serverade köttgryta med kokt potatis i dag. Och vår salladsbuffé.

Nästan fulltalig personalstyrka var vi i dag. Bara en av kollegerna som var i väg på ett möte större delen av dagen.

Min Dagens Lunchtallrik såg ut så här.



Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på lite och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr här hemma.

Klockan fem sen så kom vår Mäklare från Svensk Fastighetsförmedling hit. Han skulle värdera vår lägenhet och informera om hur det går till att sälja vår lägenhet.

Lite över en timme var han här och tittade och pratade.



När Borzko sen kom hem från jobbet så satt vi länge och pratade om vad Mäklaren hade sagt, och planerade lite om hur vi ska göra.

Satte mig sen så småningom vid datorn, för att blogga ikapp sen i går.

Och så här fina blommor hade Borzko med sig hem från jobbet till mig!



Han vet att jag älskar tussilago, så när han såg en massa i Enköpingstrakten, så stannade han och plockade dom till mig! Himla gulligt av honom tycker jag! :-D <3


Kommentarer
Postat av: Snurran

vilka söta tussar! Spännande med värderingen, hoppas allt fick bra :-)

2011-04-13 @ 22:07:55
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag älskar tussilago! Bästa blomman som finns! :-D

Värderingen gick alldeles utmärkt! :-)

2011-04-14 @ 05:53:09
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: lars

Ser ut som snudd på världsrekord i nyttigt lunch. jag borde nog också börja med det.

2011-04-20 @ 15:20:11
URL: http://maklare-i-uppsala.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lars: Haha! Jag äter oftast väldigt nyttigt till lunch, och sen väldigt onyttigt till middag! ;-D

2011-04-20 @ 16:34:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0