Söndagen den 17 april 2011.


Vaknade halvsju i morse också, precis som i går... Men i dag så kunde jag i alla fall somna om efter en stund, och sov sen till halvåtta när mobilen larmade.

Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzkos mobil larmade sen halvnio, och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så åt vi frukost, drack kaffe, och hade en pratstund.

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna även i dag.

Själv så satte jag mig i solskenet vid den franska balkongen i vardagsrummet, och så läste jag i min bok.



Sen vid strax före elva så packade jag ner min dator och så gick jag mot Centrum. Tog sen bussen hem till Jimmy, eftersom Borzko behövde bilen senare under dagen.

Länge sedan jag åkte buss... Kan inte ens komma ihåg när det var. Jag åker ju alltid bil, utom när jag ska till stan, då jag åker tunnelbana.



Jimmy skulle ha tvättstugan mellan ett och fyra och skulle bara vara hemma. Och jag ville gärna vara i solen. Och vi har ju ingen sol på vår balkong på dagen... Så jag åkte hem till Jimmy för att sitta och sola på hans balkong, sällskapa med honom i tvättstugan, och sen äta middag tillsammans.

Kom hem till Jimmy vid elvatiden. Och vi satte oss då direkt båda två på hans balkong och njöt av den underbara solen.



Jimmy har sol på sin balkong från tidiga morgonen till framåt tvåtiden.



Gick till tvättstugan sen ett par gånger under eftermiddagen.

Sen vid fyratiden så promenerade vi bort till Fagersjö Pizza & Grill och åt middag.



(Och, ja... jag vet att jag har ätit "skräpmat" nu i tre dagar i rad... Ni behöver inte påpeka det... ;-D)



Fina krokusar utanför Jimmys port.



Efter middagen fikade vi hemma hos Jimmy. Och sen så satte sig Jimmy framför sin dator. Och jag satte mig i hans soffa med min dator i knäet.



Efter att Borzko hade tränat på gymmet så åkte han till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb. Sen åkte han i vår bil hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök. När han sen åker därifrån så kommer han förbi här och hämtar upp mig. Förmodligen vid halvåttatiden. Och resten av kvällen blir det nog förmodligen bokläsning hemma i soffan.



Det har varit en mycket härlig, trevlig, och mysig helg! Helt perfekt! :-D (Saknat Jenny lite bara...) <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Är Jimmy singel?

2011-04-17 @ 23:12:34
Postat av: Jimmy "KulleN" Kullin

japp

2011-04-18 @ 10:29:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Elin: Ja, det är han! ;-D

2011-04-18 @ 18:07:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jimmy "KulleN" Kullin: Hahaha! ;-D

2011-04-18 @ 18:08:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0