Tisdagen den 5 april 2011.


Om min arbetsdag i går, kan ni läsa hos min kollega Snurran i hennes blogg Filijokus Funderingar.

Så här såg i alla fall min lunchtallrik ut.


Var bara hemma en kort stund efter jobbet, och sen åkte jag in till stan och mötte upp med min storasyster Anette.

Först gick vi hem till hennes dotter Maria, och Marias dotter Nova.

Vi fikade och satt och pratade, och jag lämnade en present som jag hade köpt i Thailand.

Nova med sin Mamma Maria.



Nova med sin Mormor Anette.



Anette och jag åkte sen vidare till S:t Eriksplan och till Filadelfiakyrkan, för att gå på "Kör för alla!" med Caroline af Ugglas och Heinz Liljedahl.

(Bloggar om kören i ett eget inlägg).

När jag kom hem sen så blev det te, mackor, och en pratstund med Borzko, innan det var sängdags.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur gammal är Maria? Har hon och Jenny mycket gemensamt?

2011-04-09 @ 10:36:26
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Maria blir 27 år i höst. Så hon är 6 år äldre än Jenny.

Jag vet inte om dom har så mycket gemensamt precis. Men dom tycker mycket om varandra, det vet jag i alla fall! ;-)

2011-04-09 @ 10:47:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0