Torsdagen den 28 april 2011.


En helt vanlig ordinär arbetsdag var det i dag också. Ingenting speciellt hände. Och min dagens lunchtallrik såg ut så här.



Åkte hem direkt efter jobbet. Eftermiddagen och kvällen tillbringades bara hemma. Från att jag kom hem, till halvsjutiden, så höll jag mest till på balkongen. Läste ut boken "En shot till tack" av Maria Engelwinge. (Recension kommer på söndag). Satt en hel del med datorn också. Och emellanåt så varvade jag med hushållsbestyr inomhus. Stod också länge ute på vår lilla uteplats och pratade med en av grannarna.



När solen försvann, vid halvsjutiden, så gick jag in. Varvade då hushållsbestyr med datorstunder.

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Så skönt att arbetsdagen var ordinär, med tanke på personalbristen

2011-04-28 @ 20:36:27
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Eller så var det jag som inte orkade blogga om jobbet... ;-D

2011-04-28 @ 21:49:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0