Fredagen den 12 augusti 2011.


I morse så larmade min kära iPhone 4 redan klockan sex. Och efter mina vanliga morgonbestyr så blev det förstås frukost.

Sen så höll jag på här hemma under ett par timmar och fixade med diverse hushållsbestyr. Och mellan sysslorna så spelade jag Wordfeud i mobilen.



Klockan tio så hade jag bokat tvättstugan, så då åkte jag ner till den.



Och eftersom man kan boka in fyra tvättmaskiner på en gång, så behövde jag bara en tvättomgång plus en omgång med torktumlaren. Så vid tolvtiden var all tvätt tvättad och torr.

När allt var vikt och inlagt i skåpen, så åt jag lite lätt lunch. Och efter det så var det dags att gå till frissan, eftersom jag hade tid bokad klockan ett.



Och även den här gången så var jag på Plainer Hair Shop. Men jag hade en ny, för mig, frisör den här gången, Henrik. Han blekte slingor och klippte håret. Sen var det en annan frisör, Maria, som fixade mina ögonfransar och ögonbryn. En stylingprodukt köpte jag också, och alltihopa gick på sextonhundra kronor.

Några fotografier som jag tog på mig själv i spegeln.



Innan jag gick hem från Centrum så gick jag till Hemköp och handlade ett par kassar med matvaror.

Väl hemma igen så blev det hushållsbestyr, datorsittande, bokläsning, och mera Wordfeud-spelande.



När Borzko kom hem från jobbet blev det middag.

Sen lite senare så tittade vi på två avsnitt av serien "Sons of Anarchy".

Och fin solnedgång var det även i kväll, och fyra luftballonger såg vi.



Fullmåne var det också sen senare.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Ny frisyr, ny färg? Snyggt tycker jag! :-)

2011-08-13 @ 09:36:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack så mycket Snurran!



Färgen är nog den samma, men jag hade ny frisör och då kan ju nyanserna skilja lite. Jag säger ju alltid att jag vill ha så många slingor som det går att få, och så ljust som det går att få.



Frisyren är lite ny. Inte klippningen kanske, men stylingen. Flera frisörer under flera år nu, har försökt att få mig att ha sidohåret framåt istället för bakåt, men jag har inte velat det då.



Nu kände jag helt plötsligt för att testa att ha det så. Så jag ska pröva att styla det som han gjorde det. Det kan ju faktiskt vara kul att testa något nytt nån gång! ;-D



Han sa att det ser lite mjukare ut så, och lite mer ungdomligt och modernt. Och det tackar man ju inte nej till! ;-)



2011-08-13 @ 10:22:08
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Sussie

Har aldrig sett dig så fin i håret som nu :) Den frisyren passar dig verkligen! Supersnyggt! Kram Sussie

2011-08-13 @ 21:54:32
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sussie: Tack så jättemycket! :-D Kram!

2011-08-13 @ 22:20:27
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja frisyren är jätte fin inte så taggig som tidigare !

2011-08-14 @ 12:30:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Tack! I och för sig så gillar jag taggigt! ;-D

2011-08-14 @ 13:50:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0