Fredagen den 7 januari 2011 - Eftermiddagen + Kvällen.


Eftermiddagen och kvällen tillbringades hemma i lugn och ro, och till största delen i vardagsrumssoffan.

Jag läste ut boken "Döden på en blek häst" av Amanda Hellberg, som jag började på i går. Sen så började jag på boken "Skäligen misstänkt för mord" av Lillemor Östlin, och jag läste ut den så småningom också.

Datorn satt jag med en del också. Och lite små hushållsbestyr blev det förstås också.

Borzko åkte iväg en sväng på eftermiddagen. Han var iväg i ett ärende åt sin mamma, och så var han och klippte håret. Handlade lite gott till kvällen gjorde han på vägen hem också.

Efter middagen så fortsatte vi vårt slappande i varsin soffhörna och med varsin bok.

Klockan åtta så ska vi förstås titta på "Let's Dance". Mina förhandsfavoriter är en av mina absoluta favoritförfattare, Denise Rudberg, och så gulliga Anders Bagge. ;-D Men det kommer säkert att ändras efter att jag har sett kvällens program.

Efter "Let's Dance" så blir det kanske en dvd-film. Eller fortsatt bokläsning.

Ha en trevlig fredagskväll!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0