"Kommissarie Späck - 2010 - Film - Dvd



"Kommissarie Späck - 2010 - Genre: Komedi

"Kommissarie Mårten Späck har kallats till en brottsplats där en kropp hittats genomborrade med knivar, gafflar, skedar och en högaffel. Till allas förvåning drar Kommissarie Späck slutsatsen att det rör sig om ett självmord. Späck ser kopplingar till andra självmord och konstaterar att kåren fått en galen seriesjälvmördare på halsen. Han kommer snart på andra tankar när hans råbarkade kollega Grünvald Karlsson hittar andra spår – något som leder till något större än vad de kunnat ana. En ny kollega, superpolisen Irene Snusk kopplas in på fallet. Tillsammans ska trion lösa ett av de viktigaste fallen i svensk kriminalhistoria."

(Kopierat från Lovefilm)

Njae, tyckte faktiskt inte att den här filmen var speciellt bra... Trodde att den skulle vara mycket roligare än vad den var. Visst fanns det väl en del riktigt roliga scener, men dom var tyvärr alldeles för få. Bra skådespelare var det i och för sig. Men alldeles för få skratt från mig. Men en trea får den i alla fall.

Betyg: 3 av 5

(Länk till filmen på Moviezine, som alltid skriver utförliga och bra recensioner, och ofta tycker som jag gör!)

Filmens trailer:


Kommentarer
Postat av: Snurran

Jo, ungefär så har jag för mig att jag också tyckte..

2011-01-30 @ 20:04:49
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag är glad att inte Borzko och jag gav drygt en hundring var för att se den på bio. För det hade den absolut inte varit värd. Men gratis hemma i soffan gick den ju an...

2011-01-30 @ 20:15:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0