Let's Dance 2011 - 14/01 - 02.



Jaha. Då blev det en av mina absoluta favoritförfattare, Denise Rudberg, som blev den första att åka ur årets "Let's Dance". Synd tycker jag. Det hade varit kul att ha henne kvar, tror att hon skulle kunna ha utvecklats bra. Och Tobias Wallin, som hon dansade med, verkar ju vara en av dom absolut bästa dansarna som är med.

Och vem skulle då ha åkt ut istället? Ja, det är svårt... Jag vill ju inte att någon ska åka ur. Jag tycker ju att alla är bra. Sämst var väl kanske Björn Ranelid. Men han är också kul att ha kvar. Om jag måste säga någon så tycker jag nog i så fall att Alexandra Pascalidou skulle ha åkt ut i dag.

Vem tycker ni skulle ha åkt ur? Eller var det rätt person som åkte ur?

Och vem var bäst i dag? Och hittills på dom här två gångerna?



Kommentarer
Postat av: Maria,kiruna

Jag såg bara de två första timamrna tycker det är roligast duellen ides jag inte kolla på. ag har inga favoriter än heller få se när man får någon brukar få åtminstone en under en säsong.

2011-01-15 @ 13:36:29
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria,kiruna: Ja, jag håller med dig om att det första delprogrammet är roligast. Och jag har inte heller någon direkt favorit just nu.

2011-01-15 @ 13:55:08
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Natalie

Nej, jag tycker inte heller att Denise skulle åkt ut. Ranelind eller Helena Lundbäck var sämst, tycker jag.

Bäst är Figge! Alexander, Bagge, Weise, Denise och Frank (!) var OK. Sedan kommer Alexandra och Jessica.

2011-01-16 @ 21:31:25
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Natalie: Håller med dig om dom flesta faktiskt! :-D

2011-01-17 @ 14:33:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0