Let's Dance 2011.


På fredag, den 7 januari, så börjar den nya säsongen av "Let's Dance", och det ser jag verkligen fram emot!

Här är en av deltagarna:



Och här är alla deltagarna:

Frank Andersson, fd brottare
(Dansar med Charlotte Sinclair)

Hannah Graaf Karyd, fd artist
(Dansar med Calle Sterner)

Tina Thörner, rallykartläsare
(Dansar med Tobias Karlsson)

Jessica Andersson, artist
(Dansar med Kristjan Lootus)

Helena Lundbäck, ryttare
(Dansar med Jonathan Näslund)

Alexandra Pascalidou
, programledare
(Dansar med Ludvig Jerkander)

Alexander Rybak
, artist
(Dansar med Malin Johansson)

Björn Ranelid, författare
(Dansar med Maria Lindberg)

Andreas Weise, artist
(Dansar med Sigrid Bernsson)

Anders Bagge, jurymedlem i Idol
(Dansar med Cecilia Ehrling)

Figge Norling, skådespelare
(Dansar med Oksana Spichak)

Denise Rudberg, deckarförfattare
(Dansar med Tobias Wallin)

(Länk till "Let's Dance" på TV4)



Kommentarer
Postat av: Snurran

Många roliga att titta på denna omgång, man kanske skulle ge det en chans i år? ;-)

2011-01-04 @ 14:34:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag vet ju inte om du skulle gilla det. Du har ju alltid sagt att du inte gillar det... Själv så älskar jag "Let's Dance" av flera olika orsaker. Bland annat:

- Sveriges roligaste och bästa programledare, David Hellenius.

- Härlig jury, med framförallt Tony Irving.

- Snygga dansare.

- Vackra kläder.

- Bra musik.

- Underbara dansnummer.

- Spännande tävlingsmoment.

- Och förhoppningsvis även i år roliga tävlande.



Två av mina favoriter på andra områden är med: Anders Bagge och Denise Rudberg.



Men du kanske kan ge det en chans i alla fall! Enda nackdelen, enligt mig, det är ju den där djävla reklamen... :-/



2011-01-04 @ 14:40:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0