Lördagen den 22 januari 2011 - Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.


I morse så larmade min mobil klockan halvåtta, precis som nästan alltid när jag är ledig. Och sen blev det mina vanliga morgonrutiner med dusch, iordninggörande, nyhetsläsning i datorn, och fika.

Borzko gick upp halvnio, och efter att han var klar med sina morgonbestyr så åt vi frukost.

Sen så gick han iväg till Farstahallen för att träna. Och jag var lat som vanligt och höll mig hemma.

Under dagen sen så höll jag på med diverse olika hushållsbestyr här hemma. Och så varvade jag med stunder i soffan.

Jag löste "Melodikrysset". Det gick bra i dag. Med liiiite hjälp av Shazam, Google, Wikipedia, YouTube, och Nationalencyklopedin så klarade jag hela! ;-D



Jag tittade på vissa delar av gårdagens och förra veckans "Skavlan". Från förra veckan så tittade jag på Eva Gabrielsson och September. Och från i går så tittade jag på Joakim Larsson och Alex Schulman.



Och så läste jag förstås i min bok, "Vredens Tid" av Stefan Tegenfalk, från Massolit Förlag.



Borzko kom sen hem från gymmet vid strax efter tolv. Då blev det lite lunch och en fika.

Sen så satt vi båda två och läste i våra böcker.



Snart så ska vi sticka iväg till Heron City i Kungens Kurva, för att se på bio. Vi ska se filmen "The Green Hornet - 3D".  :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0