Nyårslista 2010.


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Nej, inte vad jag kan komma ihåg... Åkte SkyWiew i och för sig! ;-)

 

Höll du några av dina nyårslöften?

Njae, inte direkt...

 

Fick någon du känner barn?

Ja, kollegor på arbetsplatsen.

 

Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack och lov.

 

Vilka länder besökte du?

Inga alls.

 

Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?

En utlandsresa, och det blir det under 2011! :-D

 

Vilket datum kommer du alltid att minnas?

Första oktober, då Jimmy flyttade hemifrån.

 

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Inget speciellt. Jo, kanske att jag började att få recensionsböcker från dom flesta bokförlagen! :-)

 

Vilket var ditt största misstag?

Kommer inte ihåg att jag har gjort något speciellt misstag faktiskt.

 

Vilket var ditt bästa inköp?

Min iPhone 4! Älskar den!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Min iPhone 4 och min nya dator.

 

Vad gjorde dig riktigt glad?

Ingen speciellt händelse som jag kommer ihåg. Allmänt glad har jag väl varit att det har gått bra för mina barn under året.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, ingenting.

 

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?

"Från och med du" med Oskar Linnros.

 

Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?

Jag mådde nog ungefär som jag brukar göra. Kanske lite mer besvär av min artros bara.

 

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Jag borde väl ha promenerat mer, och kanske också utövat någon annan motion.

 

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Att äta onyttigt... ;-)

 

Hur var din julafton?

Lugn och trevlig tillsammans med mina närmaste och käraste.

 

Blev du kär?

Ja, i min iPhone 4! ;-D

 

Vilket program har varit det bästa på tv?

"Solsidan", "True Blood", "Så mycket bättre", "Idol", "Let's Dance".

 

Hatar du någon som du inte hatade förut?

Jag hatar ingen.

 

Vilken var den bästa boken du läst under året?

”Lilla Stjärna" av John Ajvide Lindqvist.

 

Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Oskar Linnros, Jay Smith, Von Benzo.

 

Önskade du dig något som du fick?

Att alla mina nära och kära skulle må bra och ha det bra under året.

 

Önskade du dig något som du inte fick?

Nej.

 

Vilken var årets bästa film?

"Inception".

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var ute och åt på restaurang med mina fem närmaste och käraste.

 

Vilka var de bästa människorna som du träffade?

Mina barn, min man, och mina föräldrar.

 

Hur skulle du beskriva din klädstil?

Jeans, Svart.

 

Vad fick dig att må bra?

Att umgås med mina nära och kära, och att läsa böcker.

 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Jon Bon Jovi. Alltid! ;-)

 

Vem saknade du?

Mina barn när dom inte var här.

 

Vilken var din bästa månad?

Juli.

 

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Kanske skött om min kropp bättre.

 

Hur kommer 2011 att skilja sig från 2010?

Jag kommer att fylla 50 år. Och jag kommer att åka två veckor till Thailand med mina tre mest älskade.

 

(Lånat listan från Viola Vamp)

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

Har du slutat med veckans vikt? :)

2011-01-11 @ 10:10:42
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Ja, det har jag. Blev ett så tråkigt inlägg varje vecka. Jag går lite upp och ner hela tiden. Ligger oftast runt 60 kg. Just nu, efter julen, väger jag 62 kg.

2011-01-11 @ 14:51:45
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria

Härlig blogg du har =)

2011-01-12 @ 12:29:48
URL: http://stulen.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria: Tack så mycket! :-D

2011-01-12 @ 14:47:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0