Onsdagen den 26 januari 2011.


Även i dag så var det en helt vanligt dag på jobbet. Jag städade först i matsalarna. Sen så jobbade jag med grönsakerna i skalen. Och efter det så jobbade jag som tredjeman i matsalarna.

Vi serverade fiskpanetter, kokt potatis, och filsås i dag. Och vår salladsbuffé.



Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Satt lite med datorn också.

Vid fyratiden sen så kom Jimmy hit direkt efter jobbet. Vi åt först middag tillsammans, och en fika efteråt blev det också.

Efter det så bytte vi färgpatroner i skrivaren, och sen så skrev vi ut flygbiljetter och lite andra papper inför vår Thailandsresa.



När Jimmy sen hade åkt hem så satt jag mest med datorn. Bloggade en massa inlägg, (det här är dagens sjunde), bland annat. Och höll på med lite annat.

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden i dag.

Nu blir det bokläsning. :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0