Smartson - Testpilot - Streamad hyrfilm från Headweb.



Nu har jag testat streamad hyrfilm från Headweb. Jag har hyrt (gratis) två filmer från Headweb, som sen har streamats ner till min dator. Här är en länk till tidigare bloggat inlägg om det, med länkar.

Den ena filmen såg jag direkt i min dator. Och när jag såg den andra filmen så kopplade jag datorn till teven och såg filmen genom teven.

Allting fungerade mycket bra. Om jag hade betalat för filmerna så hade dom kostat 39:- kronor styck, och då kan man se dom (hur många gånger man vill) under ett helt dygn.

Jag kan helt klart rekommendera tjänsten. Och jag kanske kommer att hyra film genom Headweb igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0