Söndagen den 23 januari 2011.


I dag har det varit en väldigt lat, skön, och slapp dag.

Jag har varit hemma och inne hela dagen.

Lite nytta har jag gjort, dom vanliga hushållsbestyren, men mest har jag tillbringat tiden i soffan.

Jag har läst ut boken "Vredens tid" av Stefan Tegenfalk, och sen börjat på boken "Den gode borgmästaren" av Andrew Nicoll.

Jag har sett en dvd-film: "The Twilight Saga - Eclipse".

Jag har spelat lite "Bejeweled 2" i datorn.

Jag har suttit en hel del vid datorn och bloggat, läst bloggar, facebookat, läst nyheter, och surfat runt på lite allt möjligt.

Nu blir det bokläsning fram till åtta, då ska jag se på "Solsidan" och sen på "Time Out". Efter det blir det bokläsning igen, fram till sängdags.



Kommentarer
Postat av: My

Får inte du svårt att sova på kvällen om du är inne hela dagen. Jag brukar nästan känna mig instängd tillslut om jag inte går ut. Brukar gå ett par varv i kvarteret bara för friska luftens skull :)

2011-01-24 @ 05:58:43
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> My: Nej, jag var jättetrött i går kväll, la mig tidigt, och somnade på en gång! ;-D

2011-01-24 @ 15:29:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0