Söndagen den 30 januari 2011.


Även i morse så larmade min kära iPhone 4 klockan halvåtta. Och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det lite nyhetsläsning i datorn och ett stort glas kaffe.

Borzkos mobil larmade klockan halvnio. Och efter att han var klar med sina morgonbestyr, så åt vi frukost, fikade, och hade en pratstund. Efter det så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna även i dag.

Och själv var jag som vanligt lat, och bestämde mig för en innedag. Som vanligt så höll jag på med mina vanliga tre sysslor: Jag fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Jag satt en hel del med datorn. Och jag läste i min bok. Läste ut boken "Den gode borgmästaren" av Andrew Nicoll under dagen.

När Borzko kom hem från gymmet så åt han lunch och fikade. Sen så åkte han iväg till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb. När han kom hem efter det så fikade vi igen, och han satt sen och läste i sin bok en stund. Sen så åkte han iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

Jimmy kom hit och åt middag med mig. En fika och en pratstund blev det också.



Jenny och Mattias kom också förbi en liten kort stund, eftersom Jenny skulle hämta och lämna lite saker.

Tittade på en dvd-film sen när dom alla tre hade åkt: "Despicable Me". Recension finns redan bloggad.

Borzko kom hem vid åttatiden från sin mamma. Han hade köpt godis med sig på vägen hem.



Vi tittade sen på "Solsidan" och "Time Out".



Kommentarer
Postat av: Snurran

Jasså, även söndagsgodis? ;-D

2011-01-30 @ 21:06:14
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, fredags- och lördagsgodis är för att fira! :-D Och söndagsgodis är mot ångest.. ;-/

2011-01-30 @ 21:19:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du promenerar ju nästan aldrig :/ inte bra att bara sitta inne hela helgen direkt

2011-01-30 @ 21:31:06
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Nej, det är jag väl helt klart medveten om! Men jag har en jobbig period just nu, med mina fötter. Har väldigt ont i tårna, och det blir värre av att jag har svårt att gå när det är halt, och spänner mig. Fryser gör jag också. Och är alltid lite smådeppig så här års. Jag vet att jag borde gå ut och gå, det är jag helt på det klara med. Men jag accepterar också att det är som det är just nu. Jag kommer igen till våren. Och tack och lov så har jag ju ett rörligt jobb. Dessutom så är det väl min sak, och egentligen ingenting som någon annan behöver bry sig om.

2011-01-30 @ 21:37:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0