Tisdagen den 11 januari 2011.


Arbetsdagen började med städning i matsalarna. Efter det så gick jag in i skalen och jobbade med grönsakerna. Under lunchserveringen sen så jobbade jag i disken.

En av kollegerna har semester den här veckan. Och vår inlånade extrapersonal är inte heller hos oss den här veckan.

Vi serverade pyttipanna med rödbetor i dag. Och vår salladsbuffé. Det mesta flöt på bra i dag. Stressigt var det förstås i diskrummet eftersom vi bara var två där, men det gick rätt så bra ändå.



Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på som vanligt här hemma under eftermiddagen. Fixade och grejade med diverse hushållsbetstyr mest. Men satt också lite med datorn, och läste lite.

Middag åt jag för mig själv vid femtiden.

Under kvällen så läste jag mest i min bok, "En mini-shopaholic i mammas fotspår" av Sophie Kinsella, och jag läste också ut den så småningom.

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, duschade, och gjorde sig i ordning. Efter att han sen var klar så satt han också mest och läste i sin bok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0