Tisdagen den 4 januari 2011 - Eftermiddagen + Kvällen.


Eftermiddagen tillbringades med mina vanliga tre sysslor: jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr, jag satt med datorn, och den allra mesta tiden tillbringades med boken: "Låt de gamla drömmarna dö" av John Ajvide Lindqvist. Jag läste också ut boken så småningom. Har även bloggat ett inlägg om den, men recensionen kommer inte förrän den tjugofemte januari.

Jimmy kom hit direkt efter jobbet i dag också. Han hämtade upp mig, och så åkte vi till Centrum i några ärenden. När vi sen kom hem därifrån så kom Borkzo hem från jobbet ungefär samtidigt. Så då åt vi middag tillsammans alla tre.

Jimmy åkte sen hem till sig i Fagersjö. Och Borzko och jag satte oss och tittade på en dvd-film: "Cop Out" med Bruce Willis i huvudrollen. Recension finns redan bloggad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0