Lördagen den 16 juli 2011.


Hela morgonen, förmiddagen, och eftermiddagen fram till fyratiden, så har vi sorterat, rensat, och packat.

Jag har nog inte slängt ett enda papper sen vi flyttade hit för sex år sen, tror jag... Så nu tog jag tag i att rensa bland alla högar och i alla pärmar.

Och det tog tid... Jag hann inte ens klart i dag, utan jag får fortsätta i morgon.

Men vi har gjort en hel del annat också.

Vi rensade bort ungefär hälften av alla Borzkos kläder, och körde dom till återvinningen.

Vi packade alla pocketböcker från sovrummet.

Vi byggde ihop dom sista Billy-bokhyllorna.

Bytte lakan och handdukar, och tvättade dom, gjorde vi också.

Och lite annat fixande och grejande med lite allt möjligt här hemma blev det också.

Sen åt vi en tidig middag vid halvfyratiden, för vi hade missat att äta lunch i dag.

Och efter maten så åkte vi iväg till Heron City. Där såg vi sen "Transformers 3 - Dark of the Moon - 3D".

När vi kom hem så tittade vi sen på "Sommarkrysset", med Takida.

Och efter det så blev det en film till, "Svinalängorna".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0