Lördagen den 23 juli 2011.


Efter dom vanliga morgonrutinerna så höll vi på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

Frostade av frysen gjorde vi också.

Sen gick vi en sväng till Centrum för lite shopping.

Nya skruvmejslar på Clas Ohlson, matvaror på Hemköp, och en blomma att ha med oss bort på middagen senare, blev dagens inköp.

Åkte sen en sväng hem till Jimmy, och tog med min dator. Och så hjälpte Jimmy mig med en sak i datorn.

Hem sen igen, och satt och läste en stund. Borzko läste i sin bok, och jag satt och läste nyheter om och om igen... i datorn... Om Norge... :-/

Vid strax före halvtre sen så åkte vi iväg.

Först åkte vi hem till mina föräldrar här i Farsta, och hämtade upp dom. Och efter det så åkte vi till Fagersjö och hämtade upp Jimmy.

Åkte sen hem till Borzkos Mamma i Hallunda. Mötte upp med Jenny och Mattias utanför först.

Borzkos syster Natalie, hennes man Tihomir, deras dotter Tina, och Tihomirs kusin Jadranka var också där.

Vi åt sen massor med god mat. Förrätt, soppa, och varmrätt. Och sen kaffe med två goda hembakta kaffebröd.

Åkte sen hem vid sjutiden.



Nu sitter vi och tittar och lyssnar på "Sommarkrysset". Efter det så ska vi nog titta på en dvd-film.



Fyra (4!) dagar kvar till flytt! ;-D



Här är åtta fotografier från besöket hos Borzkos mamma i dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud har du inte träffat din mans familj förens nu,dom har ju varit här ett tag...

Hoppas din mans mor fick lika fina gratulationer som din mor fick med blommor o bakelse....

2011-07-24 @ 02:42:14
Postat av: Anonym

Ville inte din mans son ha något av guldet?Verkar som du bara frågade Jenny o Jimmy....Träffar ni aldrig din mans son?

2011-07-24 @ 02:48:20
Postat av: Anonym

Måste du alltid tala om vad allting kostar som ni handlar?De e ju inte så viktigt o veta...

2011-07-24 @ 02:50:42
Postat av: Anonym

Du får inte va så nyfiken på din arbetskompis,lev ditt eget liiiv.....

2011-07-24 @ 02:56:20
Postat av: Anonym

Vilka sjuka kommentarer ovan! Alla är säkert från samma person, vilken mes helt ärligt! Tack för en super bra blogg Bim och lycka till med flytten. Kram en trogen läsare:)

2011-07-24 @ 07:25:21
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: När jag träffar, eller inte träffar, min mans familj, det har ju faktiskt ingen annan med att göra. Hur våra relationer är, det är min privatsak. Även om jag är en relativt sätt öppen bloggare, så är det långt ifrån allt som jag bloggar om.

2011-07-24 @ 07:25:48
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Som sagt var, det är inte allt jag bloggar om, även om det kanske verkar som det ibland här. Vissa saker är privata, ibland för min skull, och ibland för andras skull.

2011-07-24 @ 07:26:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Det är ju samma sak där, vad jag skriver, eller inte skriver om, det avgör jag ju själv. Sen är det upp till var och att och välja om dom vill läsa bloggen eller inte. För min egen del tycker jag det är roligt att skriva vad saker kostar, att kunna gå tillbaka och titta på. Du borde nog sluta att läsa min blogg tycker jag. Eftersom du stör dig på allt.

2011-07-24 @ 07:28:58
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Med tanke på vad du själv har skrivit just i fyra kommentarer, så kanske det är du som ska sluta vara så nyfiken på mig och mina nära och kära, och leva ditt eget liv i stället...

2011-07-24 @ 07:29:52
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> En helt annan anonym: Ja, dom fyra kommentarerna före dig, har alla samma IP-nummer. Och jag har nog mina aningar om vem det kanske kan vara...



Tack för din kommentar! Jag behövde den efter dom andra! Kram! :-D



2011-07-24 @ 07:31:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Cattis

vad trevligt att dina föräldrar var med på middagen tråkigt med såna sarkastiska kommentarer du fått, som sagt man väljer vilka bloggar man läser o hur man skriver sin egen..ha en fin söndag!

2011-07-24 @ 10:05:46
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Martina

Blir så otroligt trött på de kommentarer du får ibland. Varför ska folk lägga sig i ditt liv, jag förstår inte? Det är självklart att du väljer vad du vill ta med i din egen blogg. Vi läsare väljer om vi vill läsa eller inte, svårare än så är det inte. Hoppas du förstår att vi är många som uppskattar din öppenhet i bloggen.



Kram!

2011-07-24 @ 15:41:53
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Cattis: Ja, tråkigt med såna kommentarer... Men jag har nog mina aningar om vartifrån dom kommer...



Tack! Hoppas att du också har haft en bra söndag!

2011-07-24 @ 19:12:05
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Martina: Ja, jag blir själv väldigt trött på såna där kommentarer... Först tänkte jag bara ta bort alla fyra... Men då hade jag fått kritik för det, att jag hade varit feg, och inte kunde bemöta... Så det är väl lika bra att svara.



Tack för ditt beröm! Behöver sånt i dag! Kram!



2011-07-24 @ 19:13:16
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är det som kommenterat de idiotiska kommentarerna?:/ kram!

2011-07-25 @ 20:59:58
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> En tredje Anonym: Ja, jag har ju som sagt var mina små aningar...

Kram!

2011-07-25 @ 21:04:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0