Måndagen den 4 juli 2011.


I morse så larmade min mobil som vanligt klockan halvåtta. Gick upp, och insåg att det inte skulle bli något strandbesök i dag.



Duschade och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det som vanligt frukost, kaffe, och lite nyhetsläsning i datorn.



Gjorde mig sen i ordning för en promenad, och gick iväg vid kvart över nio.



Det blev en promenad på en och en halv timme ungefär. Gick mot Hökarängen, Gubbängen, och Tallkrogen, och vände sen och gick tillbaka en annan väg.

Rödklövern blommar fint nu.



Och smultron finns det gott om nu också.



Gick förbi "mitt" hus gjorde jag också förstås.



När jag sen kom hem så höll jag på och fixade och grejade med lite diverse hushållsbestyr en stund.

Sen satte jag mig med datorn i knäet för att titta på Metallica-konserten från i går i SVT Play. Kopplade inte in datorn i teven den här gången, utan tittade bara direkt i datorn.

Ibland tittade jag på helbild.



Och ibland så höll jag på med annat i datorn samtidigt.



Målade naglarna gjorde jag också, på både fingrar och tår.



När jag hade sett klart på Metallica, så höll jag återigen på och plockade och donade med allmänna hushållsgöromål. Under tiden så lyssnade jag på dagens Sommarpratare som var Nanne Grönvall.

Satte mig sen och läste i mina böcker. Läste så småningom ut "Intrång" och började på "Uppsåt".



Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade och lyssnade jag på "Lotta på Liseberg". The Poodles tyckte jag förstås var bäst i kväll.



Och ungefär samtidigt så kom Borzko hem från jobbet, så han gjorde mig sällskap efter att han hade duschat och gjort sig i ordning.

Efter att programmet var slut så blev det bokläsning varvat med datorstunder.



(Hade tänkt göra en EFIT i dag, men jag glömde bort att ta kort under flera timmar, så därför fick det bli extra många kort i det här vanliga dagboksinlägget istället).



(Det här är dagens nionde blogginlägg. Så scrolla gärna ner och kolla in allihopa.)



Kommentarer
Postat av: Snurran

Tyckte väl att det var misstänkt likt EFIT :-D

2011-07-05 @ 07:28:24
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var ju liksom tanken! Men så glömde jag att ta kort under flera av dagens timmar, så då blev det ett vanligt inlägg av det i stället!



Men jag la faktiskt in en länk på EFIT-sidan ändå. Elva foton är ju rätt så bra i alla fall! :-D



2011-07-05 @ 10:27:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0