Metallica på SVT Play.

 

Två timmar med Metallica från Göteborg den 3 juli finns via den nedanstående länken. Går att titta på till och med den 2 augusti. Kan helt klart rekommenderas till er, som liksom jag, missade direktsändningen i går.  

För jag har precis titta och lyssnat nu, och konserten var mycket, mycket bra!

Och jag fick sköna minnen från Metallics konsert i Globen som jag var på, på min födelsedag, den 7 mars 2009, tillsammans med bland annat mina älskade barn.

Här är en länk till en video som Jenny gjorde och som jag fick tillsammans med biljetterna till konserten i förskott som födelsedagspresent.

Här är en länk till mitt blogginlägg från den dagen.

Och här är en annan länk med bilder från konserten.

Och här är en länk till gårdagens konsert med Metallica på SVT Play.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0