"Mitt" hus och "min" lägenhet är med på framsidan av en bok! ;-D


I dag när jag rensade papper, så hittade jag följebrevet till en recensionsbok som jag fick, läste, recenserade, och bloggade om i september förra året. Det är en ungdomsbok av Ulrika Lidbo från Bokförlaget Alfabeta som heter "Farsta fritt fall".

Här är en länk till min recension.

Och det var lite roligt, för i dag fick jag se att det är ju "mitt" hus på framsidan! Och det är till och med "min" lägenhet som är markerad!

Här är en bild på bokens framsida. Och sen kommer en bild som jag har tagit på huset och där jag har markerat lägenheten.




Kommentarer
Postat av: Cattis

men vilket sammanträffande...lite läskigt samtidigt!

2011-07-17 @ 07:34:27
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Cattis: Ja, visst är det ett roligt sammanträffande! Men inte läskigt! ;-)

2011-07-17 @ 08:53:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0