Onsdagen den 13 juli 2011.


I dag gick jag upp vid sjutiden. Efter mina vanliga morgonrutiner så höll jag på och fixade med lite olika hushållsbestyr här hemma.

Vid strax efter halvelva så gick jag iväg ut för att möta upp mina föräldrar. Och så gick vi en promenad.

Vi gick ner till sjön Magelungen, och så promenerade vi längs den i ungefär en timme.



Sen så gick vi bort till Farstastrandsbadet för att fika.



Jag tog en kaffe och en glass.



Satt där och pratade och njöt av solen som var framme nästan hela tiden.

Efter det så gick vi upp till Centrum. Och så var jag smakråd när Mamma shoppade lite.

Vi gick sen till ICA och handlade lite matvaror. Och därefter så gick mamma och pappa hem till sig, och jag gick hem till mig.

Satte mig vid datorn när jag kom hem, och gjorde bokönskningar inför hösten. Jag tittade igenom dom flesta bokförlagens höstkataloger, och så mailade jag mina önskningar på recensionsexemplar.

Jimmy kom förbi en kort stund. För han var ute och åkte inlines.



Han bara vilade benen och fötterna en stund, och sen så åkte han iväg igen.

Jag fortsatte sen med mina bokbeställningar.

Så småningom, när jag var klar, så satte jag mig och tittade på Webballsången från i går.

Och efter det så läste jag i mina böcker. Läste ut boken "Nakendiscot" av Karin Isberg, och började sen på "Vätten" av Mikael Strömberg.

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden i dag. Han satt sen också mest och läste i sin bok under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0