Onsdagen den 6 juli 2011.


I morse så larmade också min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, kaffe, och lite nyhetsläsning i datorn blev det sen. Och efter det så höll jag på och fixade med lite diverse hushållsbestyr här hemma, och satt även lite med datorn.

Sen vid strax före halvelva så gick jag ut till bilen, och så åkte jag och hämtade upp mina föräldrar. Vi åkte sen alla tre hem till min syster i Sätra. Hon var barnvakt i dag, åt sin dotterdotter Nova, och vi åkte dit för att hälsa på och äta lunch.

Det var en underbart varm, skön, och solig dag i dag. Så vi satt sen hela dagen ute i deras lilla trädgård.

Vi fick jättegod lunch, och kaffe sen också.

Lekte med Nova, solade, pratade, och hade det jättetrevligt.

Så småningom kom även Novas mamma Maria dit, och då blev det ännu trevligare! :-D

Vi var där ungefär mellan elva och fem, och sen så åkte vi hem, efter sex timmars mycket trevlig samvaro.

Så roligt att träffa lilla söta Nova! Och också jätteroligt att träffa min kära systerdotter Maria!

Här är tio fotografier från dagen:



När jag kom hem så höll jag på med lite allmänt hushållsarbete.

Satte mig också en stund och tittade på "Webballsången" från i går.

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden i dag.

Efter att vi sen hade ätit middag, och Borzko gjort sig i ordning, så satte vi oss och tittade på första avsnittet på första säsongen av serien "Sons of Anarchy". Jag såg ju det i går, men i dag tittade även Borzko på det, för att se om han gillade det, och om vi skulle fortsätta att titta på det.

Och han gillade det också, så vi fortsatte sen med både det andra och det tredje avsnittet. Och vi ska definitivt se hela säsongen, och förmodligen dom två andra säsongerna sen också.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilken mysig dag i solen! :-)

2011-07-07 @ 08:30:05
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Junitjej

Så trevligt ni hade det!



Hur håller du dig i trim?

http://junitjejen.se/fit-smart/

2011-07-07 @ 12:11:43
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var en mycket mysig och trevlig dag! Älskar min familj och släkt! :-D <3<3<3

2011-07-07 @ 14:22:33
URL: http://bim.blogg,se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Ja, jättetrevligt!



Oj! Det gör jag nog tyvärr inte... :-/

2011-07-07 @ 14:23:19
URL: http://bim.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0