Tisdagen den 12 juli 2011.


I morse så larmade min mobil klockan sju, och jag gick då upp. Dusch, iordninggörande, frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen.

Hade planerat in ett strandbesök i dag, men så fint väder var det inte tyvärr. Men ändå hyfsat soligt, och ganska så varmt.

Funderade på om jag skulle ta en promenad, men jag kände mig lat i dag, och bestämde mig för bokläsning istället.

Så jag tog med mig boken och gick ut och satte mig på en parkbänk i parken bakom vårt hus. Och så satt jag där och läste.

Efter en stund så ringde Jimmy och frågade om jag ville åka lite lastbil med honom, och det ville jag ju förstås.

Han hade en körning till ICA här i Farsta, så jag gick dit och mötte honom.



Och sen så åkte jag med honom resten av hans arbetsdag.



Alltid kul att åka med Jimmy! :-D



När Jimmys arbetsdag var slut så åkte vi till Farsta, för Jimmy hade några ärenden dit. Vi var på Clas Ohlson, Stadium, Systembolaget, och Hemköp.

Sen åkte vi hem till Jimmy. Och så lagade Jimmy middag, och jag hjälpte till.



Han lagade en jättegod pastarätt.



Borzko kom sen också dit direkt efter jobbet, och vi åt alla tre middag, fikade, och pratade.



Borzko och jag åkte sen hem till Farsta, i Borzkos lastbil.

Tevetittande blev det sen, på "Allsång på Skansen". Bra artister i kväll, med både Veronica Maggio, Sara Varga, och Eric Amarillo.

Sen blev det datorsittande en stund. Ska nog börja på en ny bok nu också.



15 dagar kvar till flytt... ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0