Torsdagen den 21 juli 2011.


Efter dom vanliga bestyren på morgonen så gick Borzko en sväng till vicevärden i vårt nya hus, för att hämta nya filter till våra vädringsfönster.

Sen höll vi på och fixade och grejade med lite allt möjligt här hemma en stund.

Vid kvart i tio sen så åkte vi iväg till Media Markt för att köpa tvättmaskin och torktumlare till nya lägenheten.

(Det har jag bloggat om i det här länkade inlägget).

När vi sen kom hem igen, så gick Borzko till Nordea och hämtade myntrör. Och sen så fixade vi iordning alla rören med mynten.

Vi gick sen till Centrum och köpte blommor,



och bakelser,



och så gick vi hem till mamma och pappa för att fika.



Mamma hade namnsdag i går, men då mådde hon inte så bra, och ville inte att vi skulle komma över då. I dag kände hon sig piggare, så då fick vi komma och fika och uppvakta henne lite.

Vi satt där och pratade i ungefär en och en halv timme, och sen gick vi hem igen.

Tog med oss alla mynten sen, och så gick vi till Nordea och satte in dom på kontot.

(Här är länk till inlägget om våra mynt, som jag bloggade tidigare).

När vi kom hem igen, så åt vi middag. Frysrensningsmiddag i dag också.

Sen åkte Borzko iväg. Han skulle till IKEA och köpa ett extrabord till sin mamma, och sen åka hem till henne och lämna det, och sen stanna och fika där en stund.

Jag satte mig då och läste i min bok när han var borta. Satt lite med datorn också. Läste så småningom också ut boken "Flod" av Carolina Fredriksson.



Nu ska jag välja mig en ny bok att läsa i. Har tio stycken recensionsböcker att välja på nu, så det blir dagens i-landsproblem. ;-D

När Borzko sen kommer hem så tittar vi nog förmodligen på en dvd-film i kväll också.



Sex (6!) dagar kvar till flytt! :-D



Kommentarer
Postat av: jeanette

Spännande, vad blev det för nått?

Hur blir man en sådan som får massa recensionsböcker?Verkar väldigt praktiskt :)

Själv är jag i sluttampen på Djävuls märket av Magnus Nordin

2011-07-22 @ 08:05:47
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jeanette: Det blev "Morgonen hon försvann" av Linwood Barclay.



Man presenterar sig och sin blogg för bokförlagen, och sen håller man tummarna! ;-D



Okej. Den har jag inte läst.



2011-07-22 @ 08:53:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0