Veckans Sommar i P1 - Vecka 26 - 5.



Sommar - 2011 - P1 - Sommarvärd nummer 07 - 01/07 - Thomas Johansson.

(Sommarvärd nummer sju för mig - Lyssnade på programmet den 2 juli.)

Ett mycket bra program om ett ämne som verkligen intresserade mig. Jättekul att få höra episoder och händelser från Thomas över fyrtio år i rockbranschen. Välpratat och trivsamt. Och suverän musik.

Betyg: 4 av 5.



Sommar - 2011 - P1 - Sommarvärd nummer 08 - 02/07 - Henke Larsson.

(Sommarvärd nummer åtta för mig - Lyssnade på programmet den 2 juli.)

Ett helt klart intressant program. Mycket gripande också när han pratade om sin missbrukande lillebror som inte finns i dag.

Betyg: 4 av 5.




Ni vet väl att Sommarpratarnas musik läggs ut på Spotify? En mycket trevlig och bra service från P1 tycker jag. Flera bra listor redan.

Bäst musik hittills hade Thomas Johansson. Men också Henke Larsson, Maria Wetterstrand, och Clara Lidström har haft bra musik i min smak.

Här är länken till p1_sverigesradio.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0