Tisdag Dag: Läkarbesök, Ving-Info, Massage, och Strandliv! :-)


Efter en underbar frukost vid vår otroligt stora och goda frukostbuffé så gick vi ner mot stranden.

Här är vår trevliga kock som gör våra omeletter och stekta ägg.



Vid niotiden var jag på läkarbesök, på grund av mitt halsonda som jag fick för en vecka sen. Hade rejält ont redan hemma i Sverige, och sen har det bara blivit värre och värre. Gick till läkaren i dag och fick en pencillinspruta i rumpan, och tre olika mediciner utskrivna.



Sen blev det ett Ving-info, som tyvärr inte gav oss någonting.

Efter det så blev det massage. Underbar massage för oss alla fyra på stranden. Borzko och Jimmy tog även manikyr och pedikyr, som Jenny och jag gjorde i går. (Fast dom hoppade över nagellacket!)



Och resten av dagen tillbringades solandes, badandes, ätandes, drickandes, sovandes, läsandes, med mera, på stranden.



Nu är vi på rummet och gör oss i ordning. Klockan är sex. Sen blir det ut på "stan" för att äta middag.

En del av vårt väldigt stora hotellområde.



Kommentarer
Postat av: birgittha johansson

Hej! Vad det ser härligt ut, här är det -1 grad

och riktigt småruggigt, hoppas att du blir bättre i din hals det brukar ju finnas dundermedicin så jag hoppas att du har fått detta!

Kram Birgittha

2011-03-01 @ 12:48:21
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Birgittha Johansson: Ja, det är helt underbart här! Cirka 35 grader plus! Strålande sol hela dagen! (Men faktiskt lite regn i kväll!)



Känner mig faktiskt redan en aning bättre i halsen, så är morgon är jag nog ännu bättre hoppas jag!



Tack! Och Kram! :-)



2011-03-01 @ 18:26:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Äsch vad tråkigt att du blev värre i halsen :-( Hoppas du blir bra nu, så du kan njuta fullt ut av din semester!

2011-03-01 @ 19:38:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, lite tråkigt var det ju allt. Men jag har ju inte känt mig sjuk. Bara fruktansvärt ont i halsen. Ingen feber eller så. Känner mig bättre i halsen i dag. I alla fall lite. Själva förkylningen, med både täppa och rinnsnuva, är kvar. Och lite hosta. Men det är bara att bita ihop, och njuta fullt ut ändå! ;-D

2011-03-02 @ 02:15:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0