Hej, hej, från Patong Beach, Phuket, Thailand! :-)


Tänkte bara säga att mina blogginlägg härifrån kommer att komma in lite hur som helst! ;-) Internet fungerar väldigt bra ibland, inte alls ibland, och mittemellan ibland. Ladda upp kort fungerar inte alltid, och tar väldigt lång tid för det mesta. Ibland kan det gå fort och bra.

Jag har "skrivit ikapp" mina dagboksinlägg, och tänkte blogga dom nu, med fotografier. Men just nu så tar det så lång tid att ladda upp foton, så jag struntar i dom. Lägger bara upp texten nu, så kommer fotona en annan gång. Får se om jag orkar någon annan dag, annars så kommer dom när jag kommer hem!

En del kort har jag ju redan bloggat sedan tidigare. Och Jenny har ju fått upp en hel del kort i sin blogg, så kolla in där.

Underbart har vi det i alla fall! Jättevarmt och skönt! Vi stormtrivs! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0