Lördagen den 26 mars 2011.


Som nästan alltid på mina lediga dagar så larmade min mobil klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzkos mobil larmade klockan halvnio, och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så åt vi frukost tillsammans.

Sen gick vi iväg båda två, fast till olika ställen. Borzko gick till Farstahallen för att träna. Och jag gick till Solakuten för att sola. En halvtimmes solning blev det i dag.



Efter solandet så blev det en kort promenad. Cirka en halvtimmes promenad blev det bara i dag. I och för sig så var det soligt och skönt. Men det var så kallt och blåsigt, så jag hade inte lust med någon längre promenad i dag.



När jag sen kom hem så höll jag på med en massa olika hushållsbestyr här hemma. Betalade räkningar och fixade överföringar gjorde jag också.

Och hängde undan min kemtvättade vinterjacka. Nu vill jag inte se den på läääänge... ;-/



När Borzko kom hem från gymmet så blev det lite lätt lunch och en fika. Sen satt vi båda två och läste i våra böcker.

Jenny och Mattias kom sen förbi här en kort stund. Jenny skulle hämta post och lite kläder.

Sen vid tretiden så åkte jag och Borzko iväg i bilen. Vi åkte till Fagersjö och hämtade upp Jimmy först, och sen åkte vi till Huddinge. Där släppte jag av dom, för dom skulle möta upp med sina jobbarkompisar där klockan halvfyra, och sen skulle dom vidare ut och festa med jobbet.

På vägen hem så stannade jag till i Centrum och köpte lite gott att äta till mig själv, både till middag och till kvällen.

Det här åt jag till middag i dag: gröna kärnfria vindruvor + oliver med ansjovisfyllning + salta kex + stark ölkorv + cambozolaost vitlök + snabbsaltad gurka. Mycket, mycket gott var det! ;-D



Lite efterrätt blev det också.





Och i kväll blir det en lugn hemmakväll alldeles för mig själv. Borzko och Jimmy är ju ute och festar med jobbet. Jenny skulle ut med sina tjejkompisar i kväll. Och Mattias skulle ut med sina kompisar.

Jag ska titta på "Körslaget", och förmodligen också på "Så ska det låta" som jag spelade in i går. Kanske att jag tittar på någon dvd-film också.



Kommentarer
Postat av: GBP

middagen såg god ut men godisskålen såg ännu godare ut! Kan inte förstå att jag har varit utan socker OCH godis sedan september i fjol!

2011-03-26 @ 18:18:38
URL: http://healthaboveall.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> GBP: Ja, både huvudrätten och efterrätten var väldigt gott. ;-D

Det lät VÄLDIGT duktigt av dig! ;-D

2011-03-26 @ 19:11:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Ha en trevlig solo-kväll :-)

2011-03-26 @ 20:31:07
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! Det har jag! :-D

2011-03-26 @ 20:36:41
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: j

hur kommer det sig att du har börjat äta kött igen?

2011-03-29 @ 01:20:56
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> j: Läs i det här inlägget om det: http://bim.blogg.se/2010/november/efter-fyra-ar-som-vegetarian-ar-jag-nu-kottat.html



2011-03-29 @ 14:39:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0