Onsdagen den 23 mars 2011.


I dag var det ingen vanlig arbetsdag, utan en ovanlig kursdag! ;-)

Var på en heldagskurs i Bagarmossens Folkets Hus tillsammans med min kollega Monica.

Det var en åttatimmars Basutbildning i Livsmedelshygien.

Kursen började klockan halvnio och slutade klockan fem. Lunch hade vi mellan tolv och ett, och då gick jag och Monica till en liten lokal pizzeria och åt varsin pizza.



Det här handlade kursen om:



Kursen var mycket bra. Det mesta kunde jag väl sedan förut, men lite nytt var det också. Och det är ju aldrig fel med lite repetition av gamla kunskaper också.

Roligt också att höra åsikter och erfarenheter från anställda i andra skolor.

En mycket bra kursledare hade vi, som verkligen kunde prata bra, och engagera oss en hel dag.

Och varsitt diplom fick vi med oss hem.



Det lilla som sen var kvar av eftermiddagen när jag kom hem, och kvällen, tillbringades med hushållssysslor, datorsittande, och bokläsning. Håller just nu på och läser i Varg Gyllanders tredje och nya bok "Det som vilar på botten".



Kommentarer
Postat av: Snurran

Låter som om ni haft en bra kursdag med andra ord! :-)

2011-03-23 @ 21:26:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag tycker att det var en toppenkursdag! Och det tror jag att Monica också tyckte! :-D

2011-03-23 @ 21:41:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0