"Så ska det låta" - 2011 - 01 - 18/03



Jag älskar ju nästan alla musikunderhållningsprogram, och det är ju typ det enda som jag ser på teve.

"Så ska det låta" tillhör en av favoriterna, och nu har det börjat igen. Spelade in det i fredags, eftersom jag då tittade på "Let's Dance", och såg det nu i kväll.

En bra omgång var det tycker jag. Både Alcazar och Style gjorde bra ifrån sig. Och dom nya pianisterna var helt okej.

Kommer helt klart att följa alla tolv avsnitten under våren.

Det här är några av mina favoritmusikunderhållningsprogram: "Let's Dance", "Idol", "Så ska det låta", "Så mycket bättre", "Allsång på Skansen", "Sommarkrysset", "Melodifestivalen", och "Körslaget".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0