Smartson - Testpilot - Arla Köket - Creme Fraiche - Gourmet - Dill, Vinäger, Svartpeppar.



Nu har jag varit Testpilot åt Smartson ännu en gång, och testat Arla Köket Creme Fraiche Gourmet, i smaken Dill, Vinäger, och Svartpeppar.

Jag tyckte att den var mycket, mycket god. Den smakade mest dill, men även lite svartpeppar. Vinäger-smaken kände jag faktiskt inte alls, men det tyckte jag var bara bra.

Jag kan helt klart rekommendera den. Det enda felet med den, tycker jag, är att fetthalten är lite väl hög (27%).



Kommentarer
Postat av: emmy

Oh, sån får jag också prova. Har dock inte hämtat ut dem. Jag vet inte heller hur jag ska "tillaga" den. Vad gjorde du med den? :)

/Emmy

2011-03-24 @ 18:53:31
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Emmy: Jag gjorde faktiskt ingenting med den! Utan jag åt den kall precis som den var. Jättegod! Men den är säkert minst lika god att värma och göra någonting av. Lax och pasta kanske?

2011-03-24 @ 18:57:20
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: emmy

Okej, då måste jag också testa att äta den kall. Man kanske kan dippa lite morotsstavar? :) Ja, lax och pasta låter som en bra idé! jag ska hämta dem så snart jag hinner sen återkommer jag med resultatet.

2011-03-24 @ 19:06:07
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Emmy: Jag dippade röda paprikastavar! Och det var supergott! :-D

2011-03-24 @ 19:31:49
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Nilla

Alltid kul att prova nya saker, men finns denna ute i butik nu??

Isåfall får en sån burk följa med mig hem från affären idag :)

Ha en härlig vårhelg!!

2011-03-25 @ 05:52:51
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Ja, jag köpte den på Hemköp i förra veckan!



Tycker också att det är jättekul att testa nya grejer!



Ha en underbar vårhelg du också!



:-)



2011-03-25 @ 06:00:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0