Tisdagen den 29 mars 2011.


I går, tisdag, hade jag ungefär samma arbetsuppgifter som i förrgår, måndags.

Vi serverade fiskgratäng med kokt potatis.

Fotograferade årets (för mig) första tussilago utanför jobbet i går. Såg den egentligen för första gången i måndags, men då var det så mycket bilar just där, så jag ville inte fota då. För nästan varje år så ser jag årets första tussilago på samma ställe, i vändplanen utanför jobbet, vid den lilla parkeringen i mitten, vid en lyktstolpe.

I måndags var det sol, och då var den helt utslagen. Men i går var det molnigt och småsnöade, och då såg den ut så här:



Efter jobbet var jag hemma i ett par timmar, och sen åkte jag iväg till "Kör för alla!" i Filadelfiakyrkan vid S:t Eriksplan.

Vi drog över en halvtimme i går, så jag var inte hemma förrän efter klockan nio. Då blev det hett te, några mackor, och sen sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0