Torsdagen den 10 mars 2011 - Dagen.


Och enligt vårt varannandagssystem så var det alltså en stranddag i dag! ;-)

Frukostbuffén klockan sju.



Och sen gick vi iväg till stranden när vi var klara.

Här en bild på mina myggbett. Dom är väldigt stora och kliar otroligt mycket. Jag som aldrig har varit utsatt av mygg tidigare. Men den här resan råkar jag visst ut för allt! ;-)



I dag blev det lite sandlekar!

Jenny längtar tydligen hem till snön, för hon byggde en sandlykta istället för en snölykta.



Sen gjorde hon Jimmy till en mumie.



Lunchen i dag åt vi på stranden. Jenny och jag åt lite allt möjligt som vi gick upp och handlade i en liten Mini Market.

Varmt hela dagen, mest soligt, men lite moln ibland, fast inget regn i dag.

Efter typ en hel arbetsdag på stranden, åtta timmar, så gick vi hem till hotellet vid halvfemtiden.

Dusch, iordninggörande, och sen balkonghäng, blev det då.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Myggbett är inte kul.. ett tipps, men det är väl lite sent nu, är att äta antihistamin då kliar det mindre, och självklart myggmedel köpt i Thailand för det vi har hemma i Sverige funkar dåligt på Thai-myggor av någon anlednig.

2011-03-10 @ 17:04:02
Postat av: annebelle

Mina myggbett i Thailand är inte av denna världen. Hela benen svullnar upp och varar. Uow. http://annebelle.blogg.se/2011/february/land-of-smiles.html

2011-03-10 @ 18:36:44
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Förra gången vi var här, så hade vi inga myggbett alls. Och jag brukar aldrig vara utsatt för myggor i Sverige heller. Men den här gången är det riktigt djävligt... Vi har köpt nån salva, men det blir ingen större skillnad med den.

2011-03-11 @ 03:07:59
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Oj! Dina verkar ju vara värre än mina! Så då kanske jag ska vara glad i alla fall då! ;-D Och inte gnälla!



Underbart inlägg förresten! Jag håller med dig verkligen! Älskar Thailand! Älskar alla människor! <3

2011-03-11 @ 03:10:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0