Torsdagen den 24 mars 2011.


Skitdag på jobbet i dag... Ingenting att blogga om... :-/

Men så här såg i alla fall min lunchtallrik ut:



Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag ut igen.

Först gick jag till ett ställe som jag åker förbi med bilen där jag såg att det var en massa blommor. Ville ju så gärna fotografera dom.



Sen så gick jag till Centrum för att hämta ut ett bokpaket på Hemköp.

Resten av eftermiddagen och kvällen var jag bara hemma och inne. Höll som vanligt på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Satt vid datorn lite också. Och läste i min böcker.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Oj vad många fina blommor, våren ÄR här!!!! :-)

2011-03-24 @ 20:32:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, visst är det så! :-)

2011-03-24 @ 21:43:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0