"Where the Wild Things Are" (Till vildingarnas land) - 2009 - Film -



"Where the Wild Things Are" (Till vildingarnas land) - 2009 - Genre: Barn & Familj, Drama, Fantasy, Äventyr

"Nioårige Max rymmer hemifrån och seglar över havet för att bli kung över ett förunderlig rike med jättelika, luddiga Vildingar - men att vara kung kanske inte är så bekymmerslöst som det ser ut! En magiskt och visuellt överraskande version av Maurice Sendaks hyllade klassiker som utforskar den glada och vilda lek i tid och rum som vi kallar barndom."

(Kopierat från Lovefilm)

Jag kanske var helt fel målgrupp, för jag tyckte att den här filmen var konstig och rätt så tråkig...

Betyg: 2,5 av 5

(Länk till filmen på Moviezine, som alltid skriver utförliga och bra recensioner, och ofta tycker som jag gör!)

Filmens trailer:


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är inte ensam om att inte gilla den, jag tyckte den var helt värdelös och jag är 20.. min sambo gillade den inte heller...

2011-03-18 @ 16:28:09
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Camilla: Nej, den var konstig.. Och den verkade liksom inte passa till barn heller..

2011-03-18 @ 18:48:54
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0